Fő tartalom átugrása

Pasztell színekben pompázik a Hisztéria

| Gourmet Riporter | Kávéház

Ismert márkaépítő cég segített a tápiószecsői Hisztéria cukrászda új arculatának kialakításában. A korábbinál klasszikusabb megjelenéssel, valamint az új logóval a cég arra törekszik, hogy vendégeik még büszkébbek legyenek a cukrászda sikereire.

 

Tavaly a tápiószecsői Hisztéria cukrászda nyerte meg „Magyarország tortája” versenyt, így az egész ország megismerhette a cég nevét. – Hatalmas elismerés, de egyben felelősség is ennek a címnek büszke tulajdonosának lenni – véli Ipacs Balázs tulajdonos.

hiszteria ujdesign 04

– A szakmai díjakon és sikereken túl fontosnak tartjuk, hogy márkánkat a vendégek is szeressék, értékesnek, minőséget képviselőnek tartsák és hasonlóképpen hozzánk, legyenek büszkék sikereinkre – tette hozzá Ipacs Balázs.

hiszteria ujdesign 01

Ebből a megfontolásból, valamint saját belső igényük miatt, a cukrászda (amelynek Budapesten és Gyömrőn is találhatók egységei) tavaly felvette a kapcsolatot az Unger and Partners márkaépítő céggel, amely a legelismertebbek közé tartozik a hazai piacon.

hiszteria ujdesign 02

A cég munkája révén megújult a Hisztéria arculata és termékeik csomagolása. A finom pasztell színekkel és a „hisztéria” szó elválasztásával finomodott az eredeti jelentés. A korábbinál klasszikusabb megjelenéssel a csomagolás is felnőtt a termékek kimagasló minőségéhez, tartja a tulajdonos.

 

 

Címkefelhő