
Kóstolja meg a tulajdonos kedvencét!
A csokoládét szeretők széles tábora megszokhatta már, hogy ősszel a chocoMe számos újdonsággal lepi meg rajongóit. Táblás különlegességek, a Petit 9 család új ízei, valamint a tavasszal bevezetett chocoMe Jam újabb verziója is megtalálható a cég folyamatosan bővülő, jórészt díjnyertes csokoládékból álló termékpalettáján.
A Petit termékcsalád tavaly debütáló, 9 darabos, ginnel ízesített változatával azonos kiszerelésben tér vissza a Petit 21 legnépszerűbb íze, a málnával töltött étcsokoládé. A lapocskákban a csoki finom roppanásával és a málna varázslatával csábítja a márka kedvelőit.
A lapocskákhoz egy teljesen új ízvilágú termék is csatlakozik: a Falatnyi tejcsokoládé lapocskák sós pisztácia töltelékkel. Alapját a manufaktúra által most először alkalmazott, francia Cacao Barry 38 szuázalékos tejcsokoládéja jelenti, amely a tulajdonos, Mészáros Gábor szerint tökéletesen harmonizál a lágy pisztáciatöltelékkel, melyet egy csipet Maldon só tesz még izgalmasabbá.
A klasszikus táblás csokoládék híveire is meglepetések várnak, két új csupa magvas összeállítás jelent meg a termékpalettán. Az étcsokoládés tábla pekándió-szicíliai mandula-piemonti mogyoró, a fehércsokoládés pekándió-brontei pisztácia-piemonti mogyoró ízesítéssel kerül forgalomba.
A tejcsokoládé rajongóinak szintén tartogat meglepetést a cég, immár a tulajdonos egyik személyes kedvence is elérhetővé válik a chocoMe választékában. „A kreáció végtelenül egyszerű, ám három összetevője a jó alapanyag-minőségének és a megfelelő arányok használatának köszönhetően felejthetetlenné válik” – véli Mészáros Gábor. Kedvenc tejcsokoládés táblája Maldon sóval, dupla adag piemonti mogyoróval készül.
Két magvas-gyümölcsös párosítás is megjelent az őszi újdonságok között, amelyeket a csokoládé, az olajos magvak és a gyümölcsfélék kellemes harmóniája tesz egyedivé. Az egyik tejcsokoládéba aranymazsola, vörösáfonya és piemonti mogyoró, a másikba fahéj, őszibarack és szintén piemonti mogyoró került.
A csokoládék mellett új lekvárt is piacra dobott a cég. A korábban megjelent mangó-ananász – melyből megjelenését követően néhány hónap alatt többezer üveggel értékesített a vállalkozás – után most málna & yuzu ízzel jött ki a manufaktúra. A lekvár gyümölcstartalma 72,2 százalék.