Karakuchi szárazat a magyar korsóba!
Tavasszal vezeti be a magyar piacra az Asahi Super Dry-t, Japán első számú, nemzetközileg is nagy népszerűségnek örvendő sörét a Dreher Sörgyárak. A habzó ital minőségi alapanyagokból készül, amit semmihez sem hasonlítható, száraz és frissítő, úgynevezett „karakuchi” íz tesz emlékezetessé. A gyártó szerint bármely konyha ételeivel jól párosítható.
Joggal merül fel a kérdés az olvasóban, mit keres a Dreher termékpalettáján egy japán sör. Úgy, hogy a japán Asahi Group Holdings tavaly megvette a magyar sörgyárat több más európai gyárral egyetemben. Várható volt, hogy a tulajdonos saját ízeit is szeretné viszontlátni az itteni termékkínálatban, illetve terjeszteni saját sörről alkotott filozófiáját.
Amivel – ismerve a japán precizitást, valamint az alapanyagok tiszteletét – nem biztos, hogy rosszul járunk. Mindenesetre a sörfőzési szabványok, az innovatív erjesztési technológia és a legjobb minőségű, eredeti receptúra alapján válogatott alapanyagok – mint élesztő, komló, árpa, rizs – együtt biztosítják a japánok által csak „karakuchinak” nevezett ízt, amely az Asahi Super Dry legfőbb jellemzője.
– Japánban a „kaizen” gondolkodásmód alappillére, hogy mindent – legyen szó termékről, gyártásról vagy fejlesztésről – lehet jobbá és még jobbá tenni a tökéletes eredmény érdekében, amely az Asahi Super Dry gyártási folyamataira, ízvilágának kifejlesztésére is nagy hatással volt és van – emelte ki Wilheim Gábor, a Dreher Sörgyárak marketingigazgatója a japán sör értékeit.
Az Asahi Super Dry széles körű bevezetésének köszönhetően igazi prémium sörrel gazdagodhat a magyar piac, amit elsősorban a letisztult, frissítő aromák kedvelőinek ajánl a gyártó. Emellett a Dreher Sörgyárak fontos küldetésének tekinti a japán sörkultúra megismertetését és népszerűsítését a hazai fogyasztókkal.
Az Asahi Super Dry-t egyébként 1987-ben mutatták be Japánban, ezzel indult útjára az extra száraz sör iránti rajongás nem csak a szigetországban, de az egész világon. Az innováció és technológia a termék külsejében is megmutatkozik, csomagolásában és dizájnjában is a letisztultságot és minőséget sugallja. Az Asahi Group Holdings globális sör-, rövidital-, üdítő- és élelmiszergyártó vállalat, amely több mint száz országban és régióban van jelen. Az Asahinak változatos a sörportfóliója, amelybe olyan ikonikus márkák tartoznak, mint az Asahi Super Dry, a Peroni és a Grolsch.
Fotó: Nippon Design Center